معرفی عطر زنانه کنزو ورد Kenzo World

0
390

[ad_1]

درود به همراهان عزیز و شیک ام. امروز میخام براتون یه عطر خنک و جذاب رو معرفی کنم که حسابی روی بورسه. با معرفی عطر زنانه کنزو ورد، یک عطر زنانه با ماندگاری بالا در خدمتتونم. من که از عاشقای چند ساله کنزو شقایق هستم رایحه این عطر رو خیلی دوست داشتم و ازونجایی که شیشه عطر هم به درست یا غلط خیلی روم از نظر روانی تاثیرگذاره این عطر یک چشم رو خریدم.

معرفی عطر زنانه کنزو ورد (kenzo world)
معرفی عطر زنانه کنزو ورد (kenzo world)

عطر زنانه کنزو ورد (Kenzo World) با شیشه جذاب و چشم‌گیر خودش این بار به بازار آمده است. جدیدترین عطر کنزو در بازار است و این روزها در بهترین عطر فروشی‌های دنیا روی ویترین خودنمایی می‌کند. این عطرخنک و شیرین زنانه مناسب فصل‌ بهار و تابستان است. عطر زنانه کنزو ورد از ادکلنهای معروف 2016 که غلظت اودوپرفیوم دارد و رایحه آن در دسته گل و چوب و عنبر قرار دارد.

 چشم زیبای آبی رنگ

معرفی عطر زنانه کنزو ورد
معرفی عطر زنانه کنزو ورد

شیشه آبی رنگ عطر زنانه کنزو ورد با در مشکی که یادآور کیف کالیفرنیای کنزو است، توجه زیادی در بین شیک پسندان به خود جلب کرده است و از  آن به عنوان چشم سوم یاد شده است. یک توپ طلایی-برنز جذاب که نام برند کنزو روی آن حک شده است هم نماد مردمک آن است. “چشم همه چیزبین، چشم سومی که شما را از بالا محافظت می‌کند!” این توصیف آقای هابرتو لئون و خانم کارول لیم طراحان خلاق این عطر شگفت انگیز است. طراحان چشم جدیدی که به دنیای عطر باز شده است.

فرانسیس کورکجیان خالق این عطر می‌گوید: ” رایحه اولیه این عطر با بوی گلها از گلبرگ‌ها شروع شده و به یک دسته گل می‌رسد و شیرینی آن خوب به مشام می‌رسد… این یک عطر خارق‌العاده است. عطری با شهد سنگ، رایحه مست کننده‌ای که مشام را تحریک می‌کند. یک پیف انرژی که روح را تسکین می‌دهد. “

بوی عطر زنانه کنزو ورد

معرفی عطر زنانه کنزو ورد (Kenzo World)
معرفی عطر زنانه کنزو ورد (Kenzo World)

نت اصلی عطر Kenzo World عنبر است:« عنبر به گل ها خاصیت اغواکننده ای می دهد که ما برای این که آنها را به این ترتیب از یاد ببریم به آن نیاز داریم. وقتی این نیروها را کنار هم می گذارید، تا اندازه ای شبیه اسفوماتو (محوکاری) در نقاشی های لئوناردو داوینچی است. عطر زنانه کنزو ورد درست مثل مه عمل می کند؛ وقتی که مرز بین چیزها را در همه سو محو و تیره می کند و ما این میان تنها می توانیم طرح مبهمی از آنها تشخیص دهیم. این عطر پخش بوی بالایی دارد.

نت‌های ابتدایی عطر زنانه کنزو ورد را میوه های سرخ جنگلی تشکیل می دهد. قلب عطر از نت‌های گلی، گل صدتومانی و یاس تشکیل شده و امبروکسان نت پایانی این اثر را می سازد. در اصل رایحه‌های آن به ترتیب: گل، کهربا، تر و تازگی، مشک، گل سفید و رز است. بوی میوه‌های قرمز جنگلی، پونه و یاس نیز در آن احساس می‌شود.

خرید عطر زنانه کنزو ورد

معرفی عطر زنانه کنزو ورد (kenzo world)

عطر زنانه کنزو ورد در حجم های 30، 50 و 75 میل ادوپرفیوم در بازار موجود است و قیمت عطر زنانه کنزو ورد حدوداً 400 هزار تومان است.

[ad_2]

نظر بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید