اصول لباس پوشیدن – مجله اینترنتی زندگی

0
337 مشاهده


خانم ها ، چه لباسهایی شما را بلندتر نشان می دهد

شما با پوشیدن کفش های پاشنه بلند می توانید تنها چندین سانتی متر به قد خود بیفزایید. درست است که آنها بسیار عالی هستند و شما را بلندتر نشان می دهند، اما قطعا پای شما را اذیت می کنند و به آن آسیب می رسانند. پس اگر می خواهید که بلندتر به نظر برسید، به این نکات توجه کنید:

شلوار:

یافتن شلوارهایی که شما را بلندتر نشان می دهد، خیلی ساده است.
شلوارهای پاچه گشاد و بلند باعث می شود تا بلندتر به نظر برسید. راه راه های باریک روی پارچه، چین یا خط اتوی جلوی شلوار نیز تاثیر بسیار خوبی دارد.

دامن :

دامن های کوتاه باعث می شود که هر زنی بلندتر به نظر برسد.
حتما لازم نیست که دامن های بسیار کوتاه و مینی بپوشید، یک دامن با قدی درست روی زانو بسیار عالی است. اگر شما کوتاه قد هستید، پوشیدن دامن های بلندتر باعث می شود که کوتاهتر به نظر برسید، مثل اینکه درون یک چاله ایستاده اید!

پیراهن:

پیراهن هایی که کمر آنها بالاتر است (Empire-waist) و بالاتنه خیلی کوتاهی دارند، باعث می شود که پایین تنه شما بلندتر به نظر برسد. این مدل پیراهن نیز اگر تا بالای زانو باشد، تاثیرخیلی بهتری دارد.
پلوور و پوشش بالا تنه:
یقه های هفت با راه یا نوار عمودی، نیم تنه بالایی شما را بلندتر نشان می دهد. پلوورهای بلند و تنگ نیز موجب می شود تا بلندتر به نظر بیایید.
ژاکت، کت و مانتو:
ژاکت ها ،کت ها و مانتوهای بلندتر، موجب می شود که کوتاهتر دیده شوید. یک مدل کوتاه و مناسب را انتخاب کنید. مانتو تا زانو با شلواری کمی آزاد شما را در حد خوبی بلند قد تر نشان می دهد.

اگر می خواهید لاغر به نظر برسید، ایرادهای اندامتان را با لباس بپوشانید.

دامن مدل A

آلیسون برلین، یک مدشناس توصیه می کند که دامنی بپوشید که مدل A انگلیسی باشد و همچنین قد دامن تا زانوهایتان باشد. این نوع دامن ران هایتان را می پوشاند. برای اینکه لاغر به نظر برسید کفش پاشنه بلند بپوشید که شما را بلندتر و لاغرتر نشان دهد.

کت راه دار اندامی

کسانی که شانه های بزرگی دارند همیشه باید لباسی بپوشند که کمر و باسنشان را لاغر نشان دهد. این کت راه دارِ جذب، اندامتان را کشیده نشان می دهد.
اگر می خواهید لاغر به نظر برسید، لباسهایی را انتخاب کنید که گل های کوچک، اشکال هندسی ریز و چهار خونه های کوچک داشته باشد و همچنین رنگ تیره انتخاب کنید تا از تمرکز کردن بر اندام های برجسته و بزرگتان جلوگیری شود.

تونیک تا بالای باسن

وقتی تونیک شما بالای باسنتان قرار بگیرد، نه تنها اندامتان را بزرگ نشان نمی دهد بلکه استخوان بندیتان را هم ریز و ظریف نشان می دهد. هر لباسی که دورتا دور استخوان باسن شما قرار بگیرد، جثته شما را بزرگ نشان می دهد.

تونیک راسته با کمربند

تونیک راسته شمار ا لاغر نشان می دهد. می ترسید شبیه گونی سیب زمینی شوید؟ پس یک کمربند استفاده کنید و بالای باسنتان ببندید تا شیک تر به نظر برسد.

بلوز کشی در ناحیه کمر

کش دور کمر این بلوز نه تنها باعث می شود دور کمر و شکم شما را بپوشاند بلکه حتی باعث می شود تا چند سانت کش بیاید. آستین های سه ربع این بلوز اندامتان را بزرگ نشان نمی دهد. قسمت پایین این بلوز از بزرگ نشان دادن کمر و باسنتان جلوگیری می کند. مطمئن شوید که پایین بلوز باسنتان را پوشانده و سعی کنید که مرتب باشد.

شلوار جین راسته

این شلوار چه کار می کند؟ جنس سفت و سختی دارد اما پارچه انعطاف پذیر آن شکم را تخت می کند، باسن را صاف و ران ها را یک دست و صاف نشان می دهد. درزهای پهلوی شلوار، رنگ سایه روشن آن و جیبهای پهلوی آن اندام را لاغرتر و مرتب و منظم نشان می دهد.

شلوار پارچه ای بلند

برلین معتقد است که هرچه شلوار بلندتر باشد شما را لاغرتر نشان می دهد. برای اینکه لاغر به نظر برسید لباس تک رنگ بپوشید اما فقط با رنگ مشکی خودتان را محدود نکنید زیرا بسیار خسته کننده است. شما می توانید از رنگهای قهوه ای، خاکستری یا آبی هم استفاده کنید.

شلوار کمری کشی

شلوار کمری کشی شما را باریک و لاغر اندام نشان می دهد.

نظر بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید