جوان سازی پوست با حلزون به همراه عکس

0
287
جوانسازی پوست با حلزون+عکس

استفاده از حلزون برای زیبا کردن صورت تاثیر حلزون بر روی پوست روش های زیبا کردن پوست صورت روش های عجیب زیبایی پوست زیباسازی پوست صورت

 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

 

جوان سازی پوست

در ژاپن جدیدا برای زیباسازی پوست از روشی بسیار عجیب استفاده می شود. آنها در این روش از چند حلزون استفاده می کنند و انها را بر روی پوست صورت رها می کند تا بر روی ان حرکت کنند.

در این روش عجیب و چندش آور چندین حلزون زنده را روی پوست صورت رها میکنند تا آزادانه روی پوست صورت حرکت کنند. گفته میشود از مخاط و مایع لغزنده خارج شده از بدن حلزون که شامل ترکیبی از پروتئینهای قدرتمندف آنتی اکسیدانها و اسید هیلاروئیک است برای تسکین التهاب، برداشتن پوستهای مرده و حفظ رطوبت پوست صورت استفاده میشود.

روش های جوان سازی پوست

این روش اکنون با هزینه ۱۶۱ دلاری در کلینیکی تخصصی در توکیو استفاده میشد یک پروسه درمانی ۱ ساعته است که قبل از شروع حرکت حلزونها روی پوست ابتدا نقاطی روی چانه ، گونه ها و پیشانی در نظر گرفته و تمییز میشود و سپس حلزونها را روی این نقاط قرار میدهند تا آزادانه روی صورت حرکت کنند. بعد از این مرحله نوبت به ماساژ صورت میرسد و پس از آن استفاده از دستگاه شوک دهنده الکتریکی به مشتری ارائه میشود.

جوان سازی پوست صورت

javan sazi post2 جوانسازی پوست با حلزون+عکس

مدیر این کلینیک میگوید این نوع درمان لبخند حلزون نام دارد و برای پوست های آسیب دیده در اثر آفتاب و خشکی بسیار موثر است و نتایج دلخواه را به مشتریان ارائه خواهد داد.
استفاده از ژل حلزون از دوران باستان در ژاپن و کره جنوبی مرسوم بوده است.

آموزش جوان سازی پوست

 

نظر بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید