انتخاب بهترین حلقه ازدواج با مناسب ترین روش ها

0
393
انتخاب بهترین حلقه ازدواج با مناسب ترین روش ها

[ad_1]

باید توجه داشته باشید که حلقه ای که انتخاب می کنید، قرار است سالیان سال همراه شما باشد. پس اگر هم حلقه مورد نظرتان را پیدا کرده اید، نکات زیر را بخوانید تا از انتخاب خود مطمئن شوید.

انتخاب بهترین حلقه ازدواج با مناسب ترین روش ها

انتخاب بهترین حلقه ازدواج با مناسب ترین روش ها
انتخاب بهترین حلقه ازدواج با مناسب ترین روش ها

۱ . انتخاب های خود را محدود کنید:

انتخاب بین الماس، سنگ های قیمتی، پلاتین یا طلا کار بسیار دشواری است. این گام اول شما محسوب می شود، فکر کنید که آیا حلقه ای ساده می خواهید و یا حلقه ای زرق و برق دار. آیا فکر می کنید باید جنس حلقه شما با جنس حلقه همسرتان یکی باشد؟ آیا خواستار حلقه های ست هستید؟ همه این سوال ها را پاسخ دهید تا بتوانید به انتخاب خود نزدیک تر شوید.

۲ . تناسب بین حلقه ازدواج و نامزدی:

اگر حلقه ازدواج منحصر به فرد و چشمگیری انتخاب کرده اید، حلقه نامزدی ساده همراه با آن زیبا به نظر می رسد. در حالی که اگر حلقه ازدواج تان ساده است، برای افزودن جلوه بیشتر از یک حلقه نامزدی الماس بهره ببرید. اگر شما می خواهید حلقه ازدواج و نامزدی تان را در کنار یکدیگر دست کنید، باید توجه داشته باشید که آن ها در کنار یکدیگر زیبا به نظر برسند و با هم تطابق داشته باشند. اگر بخواهید حلقه ازدواجی را انتخاب کنید که هر گاه خواستید حلقه نامزدی تان را به آن اضافه و کم کنید، کار شما پیچیده تر می شود. بهتر است این را با جواهر ساز خود در میان بگذارید تا در انتخاب حلقه ها به شما کمک کند.

۳ . انتخاب حلقه ازدواج:

هنگامی که شما یک ایده اولیه از حلقه دلخواه خود دارید، وقت آن است که به سراغ امتحان کردن حلقه ها و خرید بروید. حداقل دو یا سه ماه قبل از عروسی این کار را شروع کنید. در نظر داشته باشید که اگر می خواهید حلقه خود را برای ساخت سفارش دهید، زمان بیشتری خواهد گرفت و حکاکی های خاص بر روی حلقه ها می تواند تا یک ماه نیز طول بکشد.

۴ . ترکیب کنید:

اگر شما پلاتین دوست دارید و همسر تان از طلای زرد خوشش می آید نگران نباشید. هیچ حکمی وجود ندارد که بگوید حلقه ها باید هم جنس و یا حتی هم سبک باشند. شما می توانید این دو فلز را با هم ترکیب کرده و حلقه ازدواج و نامزدی تان را با توجه با آن ها انتخاب کنید و یا اگر می خواهید حلقه ازدواج را به تنهایی دست کنید، کاملا متفاوت باشید. مهم ترین مسئله یافتن حلقه ای است که هر دو شما آن را دوست دارید.

۵ . بودجه را در نطر بگیرید:

توجه داشته باشید که شما فقط ۳ درصد بودجه عروسی تان را باید برای هزینه حلقه ها بگذارید. طلای ساده و پلاتین هزینه بسیار کمتری نسبت به حلقه های الماس و یا سفارشی که دارای حکاکی هستند دارند. قیمت حکاکی معمولا بر اساس تعداد کاراکتر ها، قلم مورد استفاده و این که آیا با دست و یا با ماشین حکاکی شود است.

۶ . شیوه زندگی خود را در ذهن داشته باشید:

در نظر داشته باشید که شما حلقه تان را هر روز به دست می کنید، پس انتخابی داشته باشید که به سبک و شیوه زندگی تان نزدیک باشد. به عنوان مثال اگر ورزش می کنید، از یک حلقه باریک با لبه های گرد بهره ببرید. اگر شما با دستان تان زیاد کار می کنید، حلقه ساده فلزی را انتخاب کنید و از حلقه هایی با سنگ های قیمتی که ممکن است بیفتد و گم شود و هم چنین نقره که به سرعت سیاه می شود پرهیز کنید. اگر شما فوق العاده فعال هستید، به سراغ حلقه پلاتین بروید که بسیار با دوام است.

۷ . انتخابی متفاوت داشته باشید:

شما ممکن است ایده یک حلقه رز گلد و یا الماس را داشته باشید، اما زمانی که به فروشگاه می روید، حلقه های متفاوتی را به دست کنید و از پیشنهادات جواهر ساز نیز استقبال کنید. زیرا ممکن است در انتها حلقه ای را انتخاب کنید و به چشم تان بیاید که هرگز فکر نمی کردید.

۸ . به بلند مدت فکر کنبد:

از انتخاب جسورانه و یا حتی مرسوم ترس نداشته باشید، زیرا شما باید به خودتان و زندگی تان فکر کنید و انتخابی مناسب با آن داشته باشید تا ۴۰ سال آینده نیز با رضایت قلبی حلقه تان را دست کنید. البته شما می توانید هر چند سال یک بار حلقه ازدواج تان را تغییردهید. از الماس به طلای زرد بروید و از طلای زرد به پلاتین.

۹ . تعمیرات و نگهدری را فراموش نکنید:

برای حفط درخشندگی و خیره کنندگی سنگ های انگشتر تان، آن را در آب گرم با یک مسواک و یا برس ابرو بشویید. (فشار بیش از حد می تواند سنگ ها را شل کند) سپس آن را با پارچه نرم خشک کنید.هم چنین حلقه طلا و پلاتین خود را می توانید با استفاده از یک پارچه به خوبی پاک کنید. (پارچه چرم پیشنهاد می شود)

۱۰ . سایز درست را انتخاب کنید:

بیشتر مردم به ندرت حلقه ازدواج خود را در میاورند. پس زمانی سایز حلقه را انتخاب کنید که درجه حرارت بدن شما طبیعی است و بر اثر موضوعات گوناگون سایز آن تغییر نکرده باشد، تا در فصل های گرم و سرد، دوران بارداری و هنگام ورزش کردن که اندازه انگشت شما کمی تغییر می کند، باز هم به دست شما برود.

۱۱ . کیفیت آن را در نظر بگیرید:

کیفیت نه تنها برای حلقه ازدواج بلکه برای تمامی انگشتر ها و جواهرات مهم می باشد. اطمینان حاصل کنید که داخل حلقه علامت تجاری سازنده و علامت کیفیت خورده باشد.




[ad_2]


نظر بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید