فر کردن مو با دی فیوزر (روش دیسپانسر مو)

0
442

[ad_1]

مدل فر برای موهای خیلی لخت و بی حالت جواب نمی دهد، این نوع فرها با یک دستگاهی به نام دیفیوزرانجام می گیرد که به سر سشوار وصل می شود و حالت فشن جذابی می دهد و برای موهای کم پشت بسیار مناسب است. فر کردن مو با دی فیوزر (روش دیسپانسر مو) را ادامه یاد بگیرید.

فر کردن مو کار سختی است پس قبل از تصمیم گرفتن همه جوانب را در نظر بگیرید و چند سوال از خود بپرسید:آیا موهای فر به من میاد؟ آیا فر کردن موها به موها آسیب نمیزند؟ به چه روشی موها را فر کنم؟

فر کردن موها باعث میشود تغییر بزرگی در ظاهر و چهره شما ایجاد شود اما تغییر بزرگ نیاز مراقبت بیشتری دارد و باید روش مراقبت از موهای فر را بدانید. برای فر کردن موها عجولانه تصمیم نگیرید اولین کاری که باید انجام دهید این است که از پزشک بپرسید آیا موهای من آمادگی فر شدن را دارد؟ دومین کار این است که از آرایشگرتان بپرسید آیا موهای فر به من می آید؟ سومین کار این است که بهترین روش را برای فر کردن موهایتان پیدا کنید.

۱- ابتدا موهارا می شوریم تا هیچ گونه چربی رو ی موها نباشد.

۲- کمی نم موها را می گیریم، نم موها به صورتی باشد که نه خیلی خیس باشد که از آن آب بچکد و نه اینکه خیلی خشک باشد.

۳- از بالای گوش تا گوش، موها را به حالت نیم دایره جدا می کنیم و در بالای سر مطابق شکل می بندیم، تا بتوانیم با موهای پائینی راحتتر کار کنیم و همه موها فر شوند.

"<yoastmark

۴- به موها موس می زنیم، (ژل هم می توان استفاده کرد ولی ژل موها را سفت می کند) و در لابه لای موها پخش می کنیم.

۵- سشوار را روشن میکنیم، اول روی حرارت زیاد می گذاریم تا سشوار زودتر گرم شود ٬ بعد حرارت را کم می کنیم و با صبر وحوصله مانند شکل موها را خشک می کنیم.

"<yoastmark

۶- برای موهای بالای سر هم این کار را تکرار می کنیم . می توان برای تثبیت کردن موها٬ در آخرین مرحله از تافت هم استفاده کرد.

"<yoastmark

 

[ad_2]

نظر بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید