انواع مدل ویدیو آموزش بافت جلوی موی بلند و کوتاه بسیار شیک و زیبا

0
828
انواع مدل ویدیو آموزش بافت جلوی موی بلند و کوتاه بسیار شیک و زیبا

[ad_1]

در مطالب گذشته ویدیو های بسیاری از انواع مدل بافت مو زیبا و جذاب برای شما آماده کردیم. در کنار بافت مو های کلی که شامل حجم وسیعی از موهای شما خواهند شد، مدل بافت جلوی مو یکی از ساده ترین و زیباترین مدل هاست که به سادگی توسط آن قادر خواهید بود در مدت زمانی کوتاه موهایی آراسته و زیبا برای خود درست کنید. در این مطلب از آریسته انواع مدل از آموزش بافت جلوی مو ساده و زیبا را مشاهده خواهید کرد.

آموزش بافت جلوی مو فرانسوی
مدل زیبا و ساده بافت جلوی مو برای مدرسه

آموزش مدل های متفاوتی از بافت جلوی موی کوتاه

شاید تمام کسانیکه موهایی کوتاه دارند تصور کنند که درست کردن موهای کوتاه به هیچ وجه امکان پذیر نبوده و تنها به براشینگ این نوع از موها اکتفا کنند. درست در نقطه مقابل امروز می خواهیم به شما بگوییم که با داشتن موهایی کوتاه نیز می توانید بافت جلوی مو کوتاه بسیار زیبایی برای خود درست کرده و از نتیجه آن شگفت زده شوید.

یکی از نکاتی که در زمان بافت مو باید به آن توجه کنید این است که حتما از سرم مو و تافت مو به اندازه ای کم قبل از شروع کار استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا موها حالت بهتری پیدا کنند، در چنین شرایطی وز بیش از حد موها و یا لختی آنها گرفته شده و در نهایت کار زیباتری در اختیار خواهید داشت. این کار خصوصا برای زمانیکه بافت جلوی مو برای زیر مقنعه تمیز و مرتب می خواهید بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

آموزش بافت جلوی مو دخترانه اسان و زیبا

نکته بعدی که رعایت کردن آن منجر به زیبایی کار نهایی شما خواهد شد این است که می توانید قبل از شروع به کار با یک دستگاه فر کننده فر های درشتی را بر روی موهای خود ایجاد کنید. خصوصا این کار در مدل موهای کوتاه بسیار کمک کننده خواهد بود و حجم خوبی به موهای شما خواهد بخشید.

مدل بافت پیچ جلوی مو زیبا
آموزش بافت جلوی مو توسط خودمان
اموزش بافت جلو مو تصویری
اموزش بافت جلوی مو تیغ ماهی

برای جلوگیری از درهم ریختگی موها نیز قسمتی از موهای خود را که به آن نیازی ندارید توسط گیره ای در جای خود نگهدارید. فراموش نکنید برای جداکردن موها از یکدیگر نیز حتما از شانه ای دم باریک استفاده کنید تا خطوط جداسازی موهای شما کاملا صاف و یکدست باشند.

[ad_2]

نظر بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید