آموزش رنگ کردن مو با پاستل!

0
271

[ad_1]

این یک آموزش باور نکردنی رنگ کردن مو با پاستل است. اول فکر می کنید که جواب نمی دهد اما اگر امتحان کنید حتما موفق خواهید شد. در حال حاضر رنگ کردن مو برای یک دختر دبیرستانی خیلی جا نیفتاده است و این دختران خیلی با احتیاط از رنگ مو استفاده می کندد، بخصوص اگر در خانه مادرشان باشند.

آرایشیک یک راه شگفت انگیز برای رنگارنگ کردن موهایتان به شما پیشنهاد می دهد! کار خیلی راحت و سرگرمی خوبی است. در اینجا برایتان توضیح می دیهم که چطور این کار را انجام دهید.

یک پاستل نرم خریداری کنید.

یک بطری اسپری کوچک را پر از آب کنید.

دستکش لاستیکی و از یک حوله یا تی شرت کهنه که برایتان مهم نیست رنگی شود استفاده کنید.

مرحله ۱- با اسپری، ۱ اینچ از موهایتان را آب بزنید. لازم نیست تمام موهایتان را آب بزنید. فقط قسمتی را که می خواهید رنگی شود آب بزنید.

مرحله ۲- با استفاده از یکی از پاستل ها روی موهایتان را رنگ بزنید. توصیه میکنم ازبین ۳ نوع رنگ پاستل فقط از یکی از آنها استفاده کنید. اول با روشن ترین رنگ شروع کنید. از آن به بعد همانطور که می بینید رنگ روی مویتان پررنگتر می شود.

مرحله ۳- صبر کنید تا موهایتان خشک بشود. این سخت ترین قسمت برای شما خواهد بود. خیلی هیجان دارد تا ببینید آخرش چی شکلی می شود.

مرحله ۴- از یک اتوی مو استفاده کنید اما زیاد نه و سپس  آرام موهایتان را شانه کنید. ممکن است کمی چسبنده شده باشد و درد بگیرد اما به هرحال به حالت اول خود باز می گردد.

در آخر:

رنگ ها برروی موهای متان می ماندند، تقریبا برای یک هفته. در حالی که می توانید روز بعد موهای تان را بشویید. این بهترین قسمت برای دخترانی است که موهای خیلی تیره دارند. این رنگ ها خیلی هم نرم هستند. رنگ کردن مو با پاستل

[ad_2]

نظر بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید